Britney i högtalarn

Nu har jag pluggat i massor av timmar har endast tagit två pauser och det var när jag åt och när pappa skulle ha datorn, känner mig riktigt stolt! Men här ibland allt pluggande så lyssnar jag på musik och jag har nu i två timmar lyssnat på Britney Spears, haha! Jag älskar speciellt alla hennes gamla låtar. Har nog lyssnat på "Lucky" typ femtio gånger på rad men nu är det "My only Wish (this year)" som gäller. Får värkligen den där julstämningen i kroppen och låten är ju bara så underbar, för er som inte har hört den, lyssna ni kommer inte bli besvikna! :)


Jag&Sema försökte ta kort när vi ritade i snön men eftersom
att Jenny fortfarande har min kamera fick bilden bli med
mobil, och ni ser ju hur bra den blev (;

Kommentarer
Postat av: Lena

Bra jobbat!



God morgon, vad ska du hitta på idag då? :)

2008-11-20 @ 06:25:51
URL: http://lenakald.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0