Dålig bloggdag, återkommer!

Förlåt för en oerhört dålig blogg dag, men åkte till stan imorse för att åka skridskor men det blev inte så för det kostade 40 och så mycket pengar hade vi inte med oss, haha! Efter en stund istan åkte jag vidare till skogskyrkogården tillsammans med mamma,pappa och min bror. Allt är så fint där vid den hära tiden, alla ljus som lyser, men även så dystert, alla människor som tänder ljus för folk som har dött. Man får liksom en sådan hemsk känsla. Men nu ikväll har jag kollat på oth och gossipgirl, sov så gott/ snjo

bilder från dagen:

snön har kommit! :D


sötisar i stan


vi fikade



och kollade på spöket

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad roligt det lät att åka skridskor (även om det inte blev något för er idag) jag har noh inte åkt sen jag gick på högstadiet vilket är... ja alldeles för länge sedan :P

Hoppas helgen varit bra!

2008-11-02 @ 22:42:52
URL: http://myzjojo.blogg.se/
Postat av: Frida

sexy pics (;

2008-11-03 @ 15:51:13
URL: http://allasfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0