Hjälp med gymnasieval?

Hemma lite tidigare en vanligt idag eftersom att jag har varit hos tandläkaren. Gick väl bra, men hoppas bara på att jag får ta bort den här jäkla tandställnigen snart, två år med en stålskena i munnen och alla skulle ha tröttnat. Men det är väl värt det, fina tänder får man ju iallafall. Ska åka in till stan vid fem för att träna med mamma, får se hur der går :)
Annars blir det väl inte så mycket ieftermiddag hade tänkt att kolla lite på gymnasium och så eftersom att jag känner mig lite smått stressad speciellt när gymnasiumässan är nästa vecka. Har typ inte så stor aning om vad jag ska gå, kanske resturang, eller så blir det typ media eller design. Det är så svårt, jag vill inte gå samhäll eller natur för jag pallar inte tre år till med typ samma plugg, vill ha förändring. Design verkar kul eftersom jag älskar att sy och så men jga suger på att rita och så är det väl typ svårt att få jobb? Jaja, får se hur det blir med saken. Har iallafall hittat en skola i skåne, haha! Ska leta vidare nu, ni får jättegärna komma med tips. Ska nog även kolla lite på andraavnenyn.
Puss/ snjo


Kommentarer
Postat av: Evelina

Kolla in BuyorSell.blogg.se den stösta bloppisen, där DU kan annonsera GRATIS! Du kan ju också fynda bland alla annonser som ligger ut i bloggen nu.

2008-11-04 @ 14:48:55
URL: http://buyorsell.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ett tips, oavsett vad du väljer är att kolla upp så att du får behörighet att söka iprincip vad som helst efter gymnasiet, så att du inte behöver ägna ytterligare år på komvux när du kommer på vad du vill bli :)

Lycka till med valet!

2008-11-04 @ 17:20:37
URL: http://myzjojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0