Idol, restaurang och tjejer!

Hej allihopa, förlåt för den dåliga blogguppdateringen men har inte  haft tid helt enkelt :) Men min fredag såg ut så här: Först gick vi från skolan lite tidigare för att åka till idol genrepet i frihamnen, vi hade bara två biljetter men lyckades komma in alla fem. Jätte kul var det faktist, det var nästan som på riktigt men utan den riktiga juryn och så. Efter det åkte jag,Frida, Sandra och Nicole till Östermalmstorg och åt middag eftersom att Frida fyller år på söndag. Jag har tagit massa massa bilder idag som självklart kommer upp här ibloggen, men jag är ledsen, ni får vänta tills imorgon. Jag är jättetrött idag och måste verkligen sova. Btw min moster har kommit hit från Malmö och ska sova hos oss inatt, och snäll som jag är så lånar jag ut min säng till henne och får sova på en madrass i datarummet, men jag tänkte passa på att mysa under täcket och se på andraavenyn. Ska ta en dagens outfit nu som kommer upp idag, men räster av bilderna kommer imorgon.
Sov så gott nu/ snjo


Bild från Norge i våras, du you remember?

Kommentarer
Postat av: Frida

tack för presenterna älsk :)

2008-11-08 @ 11:20:06
URL: http://allasfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0