Kall mysdag

Hemma efter en kall men rätt mysig dag. Började med att jag åkte till djurgården med mamma och pappa och promenerade lite, sedan gick vi till gärdet och åka upp i Kaknestornet. Där fikade vi en lite stund :) Vi åkte hem till bredäng men efttersom att mina kompisar skulle till stan gick jag bara hem en snabbis sen åkte jag igen. Vi åkte till Idolernas hotell, vet inte varför men vi väntade på att de från idol skulle komma. Mina kompisar var där i torsdags också (när jag var sjuk) och då stod dom utanför i två timmar :o. Isabella och jag tänkte orka? men vi åkte med iallafalla, vi var bara där en liten stund eftersom att det vara skitkallt. Men Johan och Kevin gick förbi. Hah precis dom som jag hejar på. Sedan åkte vi hem och jag åt med mina föräldrar. Nu har jag varit ute en stund i kylan, omg va kallt det är! Men jag tycker om vintern. Såå mysigt! Nu längtar jag bara efter snön. Här kommer lite bilder från dagen.
Puss/ snjo


Så fin utsikt uppefrån Kaknestornet :)


Jag åt typ världens största chokladboll :o


& sen donken


hahha dilan ibakgrunden!


Nicolitah frös :)


Kommentarer
Postat av: Anna j.

ganska bra faktiskt :3 Mycke explosioner och skurkjakter :D

2008-11-01 @ 23:12:19
URL: http://annajin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0