Kamera återfunnen

Hej i höstmörkret :)
Var på gymnaiemässan i morse med Frida supermysigt, har nu ändrat mig helt från hotell/restaurang till it/media. Efterom att jag itne vet riktigt vad jag vill bli så är det ju smart att ta it så man lär sig massor som man har nytta av och så media som är kul, eftersom att en av mina typ många jobbdrömmar är journalist. Efter jag kom hem där ifrån så har jag bara varit hemma med mamam&pappa en mysig kördagkväll heltenkelt. Och nu längtar jag såååå mycket till gymansiet. Skriver snart igen, puss/ snjo

p.s som jag skrev tidigare hade jag tappat bort min kamera men nu är den återfunnen, Jenny hade snott den -.- så skriv massa hatbrev till henne nu, haha! d.s

Kommentarer
Postat av: J

hatbrev? du ska va tacksam idiot jävel :)

2008-11-16 @ 14:11:57
URL: http://jnw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0