London 22/11 - 25/11

Som sagt så åker jag till London imorgon, detta ska jag syssla med:

- Bara ta hand om mig själv, eller kanske inte ska iallafall inte tänka på några bekymmer och bara softa.
- Shoppa, om jag nu hittar någonting skojsigt, har sparat pengar iallfall.
- Umgås med min syster, det är inte så ofta som vi träffas efter att hon flyttat det blir mest en gång i veckan men nu blir det 4 dagar med älsklings syster.
- Fota, ni har jag fått tillbaka min kamera och ska fota som en galning och sedan ska ni få se alla (nästan)


Kommer säkert hitta på massa andra roliga saker men det berättar jag om när jag kommer tillbaka,
puss


Kommentarer
Postat av: Lena

Då får du ha en härlig och underhållande resa!

2008-11-22 @ 00:34:37
URL: http://lenakald.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0