Nyttiga månaden är här

Tjena,
Idag efter skolan åkte jag och Sandra till Friskis&svettis och tränade, det är så skönt att träna, eller iallfall efter. Vi har köpt månadskort och bestämt att vi ska träna minst två-tre gånger i veckan. Hoppas vi klarar det, har även bestämt med mig själv att sluta äta godsaker i en månad. Jag kommer endast unna mig lite på helgerna. Jag har väkt mig idag och kommer göra det om en månad för att se om det blir någon förändring. Haha om det blir det ska ni få höra :) Nu ska jag se på andraavenyn och äta en yoghurt innan pappa kommer hem och lagar mat åt mig. Juste, jag har fotbollsträning senare ikväll.
puss/ snjo


mitt übersnygga träningskort -.-


Detta är min favorityoughrt just nu, TESTA!
En vaniljyoghurt med müsli till, yummie!

Kommentarer
Postat av: emelie

Sv: Jasså vad kul! :D

2008-11-03 @ 18:12:25
URL: http://mirrors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0