Oplanerad bloggpaus

hejsan.
Förlåt för denna oplanerade bloggpaus, det bara blev så. Har inte haft ork att sitta vid datorn på hela veckan och ahr det egentligen inte nu heller men det blev så eftersom att alla (läs: Jenny&Sema) tjatade. Vad som har hänt denna vecka? I måndags var jag först och tränade spinning med Sandra och efter det hade jag fotbolls träning. I tisdags var jag och Sandra på yoga, inte min favorit precis men det var lite skönt. I onsdags var jag och tränade med min mamma. Som ni kan läsa så har jag inte gjrot så mycket förutom att tränat och sedan typ sätt på tv. Hade planerat att börja med min bokrecention idag men orkade inte, ska försöka börja på söndag. Vi har två böcker att läsa i skolan sv/en och jag är klar med den svenska men har itne börjat med engelska, hatar att läsa under tidspress. Men ikväll ska jag gå på fysträning med fotbollen, alltid lika jobbigt. Men ser verkligen fram emot dagen i morgon då det känns som om det blir en jätte rolig dag. Först  ska klassen åka till gymnaiemässan och efter det åker jag, dilan, sandra, frida, ebba, isabella och agnes till idolgenrepet. Sedan på kvällen ska jag och madeleine gå på bio. Vet inte riktitg vilken film det blir men det blir väl någon bra får man hoppas (;
Känns skönt att skriva igen, massa pussar/ snjo

p.s jag har tappat min kamera så jag vet inte hur det ska bli med bilder framöver efter som att min mobilkamera inte tar så bra bilder, men jag ska ta med den ändå så att ni får se lite av min vardag d.s

Kommentarer
Postat av: J

men sandra älskling, hahaha du har inte alls tappat bort den!! Jag har haft den hehe :o

2008-11-14 @ 22:28:07
URL: http://jnw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0