Skolfoto

Hejsan
Idag är jag hemma och abra tar det lungt nu på eftermiddan det känns skönt och jag behöver skriva lite till skolan också. Men jag ska iallfall på fotbollsträning men det är först vid sju. Ska alldeles strax gå och kolla på oth men efter det ska jag plugga. Känner mig rätt seg idag men det brukar ju vara så på måndagar. Det är kallt ute också, frost på gräser vintern är verkligen på väg. Men jag skriver troligen senare.
Puss/ snjo



skolfotot har fortfarande inte kommit -.- men vi har fått sett dom och här har ni min klass, vanlig& spex

Kommentarer
Postat av: erika

okej va roligt! det är nog en upplevelse! :)

ja dom var otroligt duktiga! alla som är kvar nu är bra tycker jag. hoppas alice håller sig kvar! :D

2008-11-17 @ 16:52:18
URL: http://eriikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0