Vintern knackar på dörren!

Jag känner att vintern är på väg. Åh jag älskar vintern, den vita snön som knastrar under skorna, ljusen som lyser från alla fönster i mörkret och alla goda dofter som kommer till julen. En till sak jag tycker om med vintern är kylan, okej det kanske låter konstigt men det är mysigt. Mysigt när man måste sätta på sig massa kläder om man ska gå ut, mysigt att kura ihop sig i soffan hemma och se på tv. Och mysigt att umgås med vänner, för när det är kallt så kommer alla varandra så mycket närmare, för om någon fryser så värmer man den med en kram eller något. Men vad är det dåliga med vintern då? Förutom slask, hatar slask! När man blir helt blöt och kall i skorna utan någon som helst mysfaktor. Och kylan när man är ensam, vem värmer någon som alltid är ensam? Varför behöver snön kyla för?  Snälla ge oss en varm vinter med massa snö så att ingen behöver frysa ensam?


Den här bilden är tagen förra julavslutningen, utan snö!
men visst är bilden fett cool? :)

Kommentarer
Postat av: Anna j.

coolt ^^

sv: aw, ingenting här heller. Typ, msn och bloggen x'D Ska fundera på att snart gå och lägga mig, väldigt trött :3

2008-11-01 @ 23:38:20
URL: http://annajin.blogg.se/
Postat av: Anna j.

you're right! det är så himla kolsvart, ser ingenting >__< nä, nu tror jag att jag ska lägga mig ^^ godnatt!

2008-11-01 @ 23:43:27
URL: http://annajin.blogg.se/
Postat av: emelie

Sv: Ja, jag håller med! :)

2008-11-02 @ 00:00:15
URL: http://mirrors.blogg.se/
Postat av: sema

men ojda, där e ju jag :o

2008-11-03 @ 18:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0