Äntligen hemma

Äntligen hemma, har spelat bowling i massa timmar nu. Kan bara säga att jag inte är bra, men det är ändå ganska kul :) Vi åt även mat, nån kött grej (gott)
Idag var jag med Sandra, Frida & Bella istan och shoppade. Blev förtjej inte så mycket shopping för mig men fick iallafall med mig en tröja och ett linne hem. Håller på att spara pengar i massor tills jag ska till London om ca en månad. För då blir det shopping med syster! :D
Nu ska ni få se lite bilder från dagen, det jag handlade får ni se om ett par minuter (;
Puss / snjo


När vi kom till stan var det kuddkrig på plattan, haha!


Dessa haldukar är sjukt snygga xd vill bara påpeka att den lila väger typ ett ton ..


äta bör man annars dör man ...


.. äta gör man ändå dör man :o


sötisarna istan


underbara Cattis var också och spelade bowling :)

Kommentarer
Postat av: ssandra

aa ja vet, han e skitbra!

2008-10-25 @ 23:39:53
URL: http://sandraazhary.blogg.se/
Postat av: agnes

cattis påminner jättemycket om gry forsell & josefin kraafordt ( hur det nu stavas )

hihi <3

2008-10-27 @ 23:50:45
URL: http://agnesdugelius.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0