blogg ägare, igen

Hej
Ja nu har jag skapat en ny blogg igen, återigen förhoppningar på att klara av att skriva några gånger om dagen. Hitills har jag misslyckats med mina ca 3 bloggar. Men får se hur det slutar denna gången. Jadå, jag heter SaNdra JOhander (där av namnet) och jag bor i skhlm . Jag är femton år och på fritiden spelar jag fotboll och är med kompisar (:
 Haha mina vänner (läs:jenny&sema) har tjatat nu skit länge på att jag ska skaffa blogg men nu när jag gör det känner jag bara att allt är en röra, vad ska jag skriva om? hur skriver man så det är interessant? Just nu känns det inte som om det  går så bra, men får hoppas det blir bättre med tiden (:
Är jätte trött så jag ska gå & lägga mig i sängen och se på oth som jag spelade in från igår..
pussar/ snjo


& här har ni mig, bloggens första bild (;

Kommentarer
Postat av: Frida

kul att du har skaffat blogg! :)

hoppas du fortsätter skriva lite längre den här gången (;

2008-10-20 @ 21:25:42
URL: http://allasfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0