Frukost

Godmorgon, öppe tidigt idag, halv 11. REKORD! Nej men solen lyste imina ögon och även fast jag satte på mig ögonmasken så lyste det igenom -.- och så mådde jag illa, åh jag vill sova! Men iallafall, idag blev det ingen träning för Sandra hade andra planer, sen tror hon att jag ska sitta hemma och vänta och se om det inte blir så, ts! Men jag åker till Madelene i Salem snart, måste bara fixa mig och städa lite först. Sedan blir det Hammarby match lite senare. Nu ska jag gå och fixa frukost och kolla på andraavenyn.
Puss/ snjo


Här är Madde på skolavslutningen :)

Kommentarer
Postat av: ssandra

va säger hon sitta och vänta :s sa ja du skulle d eller?

<3

2008-10-29 @ 12:10:11
URL: http://sandraazhary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0