Helt ensam

Nu har jag ätit frukost, men känner mig inte alls bättre, snarare sämre. Ska gå och lägga mig och kolla på någon film vi har, typ sämsta men ändå. Har ju inte blivit så mycket bilder på sista tiden, men hur många vill se mig ligga i sängen sjuk liksom? xd
Det känns ju helt sjuk att när man går och blir sjuk, det händer ju inte så ofta så är det på lovet, HALLÅ! på lovet, man blir inte sjuk på lovet. Kunde jag ínte fått bli sjuk nästa vecka så jag hade sluppit gå till skolan iallafall. Nu missar jag ju bara roliga saker. Och ikväll är inte mina föräldrar hemma så då ska jag ligga här helt ensam och vara sjuk, tack!
Puss/ snjo


Bästis Frida försöker med en troschock men misslyckas :)


Kommentarer
Postat av: sema

jag vill se dig ligga sjuk i sängen HAHAHAH

2008-10-30 @ 12:30:15
Postat av: LIFE BY Marielle

tack sötis =) ingen aning hehe kram!

2008-10-30 @ 13:43:15
URL: http://mariellem.blogg.se/
Postat av: Frida

haha fan då! xd

krya på dej älskling <3

2008-10-30 @ 14:48:14
URL: http://allasfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0