high school musical premiär

Hej, kom precis hem från premiären på High school musical. Den var inte så bra som jag hade förväntat mig, men eftersom att jag inte äälskat filmerna innan så var det kanske inte så konstigt.
Freedom writers var jätte bra, fett sorlig.. rekomenderar verkligen att ni ser den. Men på high school musical var det några skitungar som satt och pratade bakom mig och bella hela filmen, fett jobbiga. 'Bästa filmen I ever seeen' (intern skämt) Men nu hade jag nog tänkt att se slutet på oskyldigt dömd och plugga klart min engelska tills imorgon. Ser eventuellt också på a shout of love på mtv, men får se om jag orkar.
Sov så gott/ snjo
 
frida är ljuset i mitt mörker

 
bella, alltid lika söt


sandra,nicole&bella, kärlek! (foto:nicole)

Kommentarer
Postat av: Frida

FREEDOM WRITERS ÄGER!

love

2008-10-23 @ 07:41:01
URL: http://allasfrida.blogg.se/
Postat av: sema

e det domdär snorungarna på bilden bakom bella? :P

2008-10-23 @ 17:48:15
Postat av: sandrarajohander

haha ja :)

2008-10-23 @ 18:50:02
URL: http://snjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0