Jag&Robin hade kul

Tja,
Hemma efter en rolig ute kväll.. Eller jag och Robin hade iallafall kul xd de andra var tråkiga ..
menmen, imorgon åker jag, frida och sandra till stan, vet inte riktigt varför.. men för att umgår typ :) Sedan ska jag åka och spela bowling och äta med min familj och typ massa andra. Men självklart skriver jag igen imorgn. Eftersom att jag glömde kameran hemma så blev det inga bilder. Men jag har iallfall fått tillbaka min mobil nu, jippie! Nej, jag hade lärt mig att skriva sms med sonyericsson (myckjet bättre) sen nu ska jag byta itllbaka till nokia igen. Jaja, det är ju bättre med en nyare mobil, och fixar, hoppas jag!
Ska se slutet på idol nu, puss&godnatt / snjo


slänger in en bild på sandra & nicoles hund, såå söt!

Kommentarer
Postat av: ssandra

va säger du tråkiga, ts

2008-10-24 @ 23:36:23
URL: http://sandraazhary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0