Salem & Hammarbymatch imorgon

Har precis tagit en lång dusch efter kvällens träning. Jag förstår inte riktigt, när jag inte har börjat duscha så orkar jag inte. Aso det känns bara jobbigt. Men när jag väl är i duschen kan jag inte gå ur det är så skönt :)
Men iallafall, imorgon ska jag troligen åka till Salem för att träffa Madelene som jag typ inte träffat på flera veckor. Vi var jätte bra kompisar förut men efter att hon flyttat har det blivit lite sisodär med snacket och träffandet. Men imorgon ska jag nog åka dit i några timmar och umgås med henne :) Efter det blir det Hammarby match med Frida&Sandra, hejar inte på hammarby (djurgårn!) men eftersom att ingen vill gå med mig på djurgårds matcher får man väl nöja sig med Bajen om man vill se någon fotboll över huvudtaget.
Ska gå och lägga mig och mysa i sängen nu och kolla tila tequila, tror att det är sista avsnittet imorgon men vet inte säkert. Hoppas  att hon väljer tjejen på sluet (;. Mamma har även köpt hem en chokladbakelse som jag tycker att jag förtjänar efter kvällens träning så den ska jag stoppa i mig. Har även godis ifrån båten som jag kanske äter lite av, det är ju trots allt höstlov. Men ni får ha det bäst tills vi hörs igen imorgon.
Puss/ snjo


Hittade dessa bilder från i sommras på mig & Frida (jag var blond) och känner bara hur mycket jag saknar sommaren :(

Kommentarer
Postat av: Victoria.

Tack! :) Härliga sommarbilder hörru! Inte bara du som längtar tillbaka till de varma dagarna .. Minusgrader här uppe ikväll, burrrrr ..

2008-10-28 @ 23:37:21
URL: http://victoriaerhardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0