sov tajm

Hejsan :)
Nu är jag hemma igen, och ska gå och lägga mig och kolla på tv, är skit trött! Sov några timmar i natt, men kan verkligen inte sova när det är ett sånt ljud på båten, är jätte lättväckt. Jag lovar att lägga in bilder från kryssningen lite senare, även om det inte blev så många xd. Har även shoppat lite, haha, berättar vad sen. Men nu väntar soffan på mig, ska kolla oth och gossip girl som jag missade igår. Ha det bäst så länge, så lovar jag att skriva lite senare.
Puss på munnen /snjo


I brist på bilder lägger jag in ännu en bild från Rhodos i sommras,
Jag tror det är jag till höger och Cattis till vänster, men vem vet? :)

Kommentarer
Postat av: Bea :)

svar : jo bara fint här med , lite trött bara :)

2008-10-27 @ 17:32:28
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Bea :)

svar : jo man blir ju så himla trött så snabbt . Gjort idag då?

2008-10-27 @ 18:47:33
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0