springa av sig lite

Kom typ nyss hem från skolan och är jätte trött, känns bra att det är fotbollsträning ikväll så man kan springa av sig lite. Vi har börjat med träning en gång i veckan och det känns piss. Men på fredag ska jag och sandra köpa kort på friskis&svettis så det känns ju nyttigt :)
Ska kolla på oth som börjar om tjugo min och äta mellis, sedan ska jag skriva klart min uppsats som ska vara inne på torsdag, så har lite tid i morgon också.
juste, igår träffade jag,nicole,bella och sandra några från idol, Johan, Lars, Sepideh och Loulou. Det var skitkul eftersom att jag hejar på Lars :D


här är bilderna som världens bästa fotograf (läs:jag) tog:

från höger; sandra, sepideh,nicole,loulou,bella


från höger; johan,nicole,lars

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0