tre små vänner

Hej, nu har Sandra gått hem till sig för att äta, men vi ska ses senare idag :)
Startade dagen med nån "FN-fadder" grej i skolan, man skulle vara en/två från varje årskurs i varje grupp. Eftersom att jag var ensam från nian trodde jag det skulle vara jätte tråkigt men det var det inte. Jag fick tre små kompisar :P Malin, Malik och Vilmer. Såå söta! Först målade vi med händerna sedan skulle alla barnen ställa sig runt hela skolan och hålla varanadra i händerna xd lite mobbat, men kul att slippa lektionerna.
Tog lite bilder på allt, här har ni dom
pussar/ snjo


alla håller varandra i händerna, kärlek ♥


nicole&agnes


juste, sen efter fick de som ville sjunga i matsalen när alla satt och åt :)
detta är arvand.


och i mörkret är det dilan


fyrorna hade typ halloween fest xd


jag älskar mina bästavänner


Nicole med hennes supersöta hund

Kommentarer
Postat av: nnnn

haha snygga bilder

2008-10-26 @ 00:01:42
URL: http://erannicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0