vaken

Godmorgon :)
Har precis gjort frukost, juice, yoghurt och mackor. Inte värsta goda men äggen va slut eftersom att jag och sandra gjorde maränger igår (goda). Idag ska jag åka till stan med sandra&frida. Jag ska nog köpa en tröja som jag har spanat in på ginatricot, om jag inte hittar något annat (som jag troligen gör). Nu ska jag äta frukost och se på andraavenyn, ligger skit mycket efter. Men nu ska jag komma ikapp över lovet. Jag skriver en gång till innan jag åker så oroa er inte :)
puss / snjo


här har vi frida som är utråkad på matten :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

mm visst är dom =) fin blogg du har =)

2008-10-25 @ 11:19:58
URL: http://lisawahrer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0